۱۳۹۴ آذر ۲۴, سه‌شنبه

برخورد پليس ايران با بدحجابى

خبرگزاری هرانا ـ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به آمار ۸ ماهه امسال در برخورد با بدحجابی پرداخت و گفت که در این مدت بالغ بر ۴۰ هزار مورد برخورد با بدحجابی داشتیم که برخوردها به شکل توقیف وسیله نقلیه و معرفی به دستگاه قضایی بوده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: “در مورد برخورد پلیس راهور با بدپوششی و بیحجابی در خودروها اظهار داشت، پلیس راهور براساس تکلیف قانونی و دستوری که از فرمانده ناجا دارد، با هرگونه مظاهر علنی فساد در پوشش بدحجابی، آلودگی صوتی، مزاحمت نوامیس و استفاده از شیشه دودی با غلظت بیش از ۴۰ درصد برخورد خواهد کرد”.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: “استفاده از شیشه دودی با غلظت بیش از ۴۰ درصد به گونهای که از بیرون از خودرو، داخل آن مشخص نباشد تخلف محسوب شده و جریمه ۵۰ هزار تومانی دارد”.

وی تأکید کرد: “راننده نیز به امحای طلق دودی از شیشه خودرو موظف میشود”.

عالیترین مقام راهنمایی و رانندگی پایتخت به آمار ۸ ماهه برخورد با بدحجابی پرداخت و تصریح کرد: “در طول هشت ماه اخیر بالغ بر ۴۰ هزار مورد برخورد با بدحجابی داشتیم؛ برخوردها غالباً و عموماً به شکل توقیف وسیله نقلیه و معرفی به دستگاه قضاست”.

https://hra-news.org/fa/thought-and-expression/a-3305

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر